Autoservice Opmeer
bitje happen
Huisartsenpraktijk Winkel en Nieuwe Niedorp
Juro Unirek B.V.
Kapsalon Piet Wester
Light International
Slagerij `t Wuiver
Slippens Vleeswaren
Sponsorkliks banner 1
Sportwereld Heiloo
Taams Makelaars & Taxateurs
Bakkerij Baas
Breed Installatie
Dijkstra Schilderwerken
Fit & Relax Opmeer
FIXAR uw MAC Hulp
fysiotherapie de Weijver
Giant Security BV
GOMES Noord-Holland B.V.
JET Group
Kemper & Oldenburg Huisartsen
Kuin Houtbewerking
Langedijk & Starren   Accountants en belastingadviseurs
Sponsor mogelijkheden WFHC Spire
Sponsorkliks banner 2
Van der Bel B.V.
Zwemschool Jos Koelemeijer
APEX Bedrijfsverzekeringen
Autospuiterij Nico Mooij
Bliksems reclame
Fysiotherapie Hoep Zuid
Rabobank
Reisburo Opmeer
Sponsorkliks banner  3
SPS Heicombinatie
Tandprothetische praktijk Zethoven
 
Afgelaste Wedstrijden
Totaal: 0 thuiswedstrijd(en) en 0 uitwedstrijd(en) afgelast
Inloggen
Lid
ww

Vergeten? Klik hier

Code aanvragen op

Contact
Adres
HC Spire
De Weyver 7
1718MS Hoogwoud

0226-354042
Socialmedia
Nieuwsoverzicht
ALGEMEEN

26-9-2020
Coach gezocht
 
Gezocht! Coach meiden C1

Wie wil deze meiden van de C1 naar het kampioenschap coachen? De meiden hebben een coach nodig en we zoeken jou! Wil je deze meiden begeleiden, stuur dan een mail naar [email protected]


 

26-9-2020
Trainer gezocht op vrijdag
 
Gezocht! Trainer JA1 op vrijdag

Voor de jongens A1 zijn we op zoek naar een trainer voor de vrijdag van 18.45 tot 19.45. Vind je het leuk om deze jongens naar een hoger niveau te helpen? Stuur dan een mail naar [email protected]
 

22-9-2020
Bij blessures ijs halen bij de Grasshoppers
 
Hallo allemaal,

Tijdens wedstrijden kunnen we ijs halen bij de Grasshoppers.  Denk er wel aan om deze ook te retourneren. 
Om zo snel mogelijk ijs te hebben is het misschien handig om als trainer/coach/ begeleiding een koeltas met coldpacks mee te nemen.
 

6-9-2020
Update bouw nieuwe HC Spire Clubhuis
 

 

SAMEN BOUWEN AAN DE TOEKOMST

We hebben er gelachen, overwinningen gevierd, er zijn liefdes opgebloeid, vergaderingen geweest en plannen gemaakt. Een van deze plannen was om dit huidige gezellige clubhuis te vervangen voor een nieuw clubhuis.  

Nou zoals jullie inmiddels weten: het gaat gebeuren! We gaan de volgende stap zetten, na alle voorbereidingen en vergaderingen gaan we echt van start. Om het nieuwe clubhuis te kunnen bouwen moet het oude clubhuis eerst gesloopt worden.  Momenteel zijn we al druk bezig met het leeg halen van het oude clubhuis zodat deze volgend weekend (12 & 13 september) gesloopt zal gaan worden. Mocht je het dus nog leuk vinden om even een laatste blik te werpen op een stukje pure HC Spire geschiedenis is dit je laatste kans. Voel je absoluut vrij om een laatste groet te brengen aankomend weekend maar doe dit alsjeblieft met een gepaste afstand vanwege de Corona - maatregelen maar vooral om de veiligheid van de mensen die aan het werk zijn te waarborgen. 

Nadat het oude clubhuis weg is gehaald gaan we beginnen aan de bouw van het nieuwe clubhuis samen met de aannemer. Hieronder staat een globale planning op basis van de beschikbare capaciteit zodat jullie een idee hebben bij het tijdspad. 

 

Week 37          Terrein bouw gereed maken opstellen van de keet en hekwerk en slopen van het oude clubhuis Start sloop/grondwerk aansluitend opstart bekisting/riolering voor onder de vloer e.d.

Week 38/39      Bekisting zetten (met hulp van de leden)

Week 41          Storten van de vloer

Week 42/43   Verwijderen bekisting. Aanbrengen riolering rondom het pand. Grondwerk aanvullen rondom.

Week 44            Montage staalbouw

Week 45            Loop v/d week opstart gevelbeplating/Staaldak e.d. Voor kerst waterdicht (Admiraal)  Onder voorbehoud terugkoppeling.

Week 49             Opstart vliesgevels (Intal) Voor de kerst Waterdicht Onder voorbehoud terugkoppeling.

Week 52            Start inbouw bouwteam HC Spire.

 

Het bovenstaande schema is gebaseerd op de capaciteit van de mensen die zich tot nu toe hebben opgegeven. We zijn hard op zoek naar meer vrijwilligers (je hoeft geen bouwervaring te hebben er zijn veel taken die zonder enige ervaring uitgevoerd kunnen worden)  Heb je, je nog  niet opgegeven om te helpen maar zou je dit wel willen,meld je aan bij Wilma de Maijer 06-450 428 39 of bij Yvonne v.d. Berg 06-1587 18 44.

Als je komt helpen denk dan goed aan je eigen veiligheid (en die van anderen) gebruik (bij bepaalde werkzaamheden) handschoenen en eventueel veiligheidsbrillen, gehoorbeschermers en veiligheidsschoenen. 


 Waar gaan we heen zolang de bouw van het clubhuis bezig is?

Op het HC Spire terrein komt er tijdelijk een bouwkeet te staan waaruit vandaan koffie en thee wordt geschonken en eventuele andere 1ebehoeften welke we nodig hebben aan het veld. Als het gaat om overige zaken als het nuttigen van een broodje of het vooraf verzamelen van de teams of gebruik te maken van de toiletten dan kan dit gedaan worden in de kantine van de Weijver hiervoor hebben we afspraken gemaakt met de Weijver (waar we onwijs blij mee zijn!).Door de Corona maatregelen hoeven en mogen we géén gebruik maken van de kleedkamers. De regel is nog steeds dat je omgekleed op de club komt bij aanvang van de wedstrijden.De Weijver is standaard open van 9:00 tot 17:30

Het is misschien even behelpen maar we weten allemaal waar we het voor doen: een prachtig nieuw clubhuis, laten we dat voorop stellen!

Uiteraard zullen er veel vragen ontstaan over wie je waarvoor kunt benaderen. Mocht je vragen hebben kun je contact opnemen via de onderstaande vrijwilligers en teams.

Werkteam samenstellen : Wilma 06-450 428 39 of Yvonne 06-1587 18 44 (graag een bericht via whatsapp).

Bouw gerelateerde vragen : Gerard Welling 06-508 35 647 (ook graag via whatsapp)

Alle overige vragen kunnen per mail gestuurd worden aan het team : [email protected]

Ik hoop dat we een gezellige tijd tegemoet gaan en met zijn allen een mooi nieuw clubhuis gaan bouwen waar we ook weer met trots en gezelligheid onze gasten kunnen ontvangen. Heel veel succes met de bouw en voor iedereen die zich hiervoor inzet, hartstikke bedankt!

Met Sportieve groet,

Gerard Welling

Voorzitter HC Spire Hoogwoud

 

 

 

3-9-2020
Gedragsregels voor spelers en begeleiders ivm Covid-19
 
Gedragsregels voor spelers en begeleiders ivm Covid-19
zie bijlage
 



2-9-2020
Corona regels HC Spire
 
Corona regels kantine HC Spire 

 
  • Ten alle tijden houdt u zich aan de 1,5 meter afstand zowel binnen als buiten
  • Als u Corona gerelateerde gezondheidsklachten heeft,  komt u niet naar het sportcomplex 
  • U desinfecteert en wast u handen zorgvuldig. 
  • Bij betreding complex is er een registratie verplicht 
  • U houdt zich aan de verplichte loop richting
  • Er zijn vaste zitplaatsen gecreëerd, Er wordt niet geschoven met de meubels en vol is vol.
  • Maximaal 2 personen aan de bar om te bestellen 
  • Indien u ( of iemand uit het team) Corona krijgt na het bezoek meld u dit bij HC Spire 
  • Zondag verlaat u het terrein voor de wedstrijd na u is afgelopen (1,5 uur)
  • U volgt de aanwijzingen van de vrijwilligers op 
  • Bij het niet naleven van de regels kan de vrijwilliger van HC  Spire u verzoeken het terrein te verlaten.
Wij wensen u een sportieve wedstrijd  
 

23-8-2020
KNHB regels betreft competitie en het corona virus
 

Het coronavirus is nog niet uit ons land verdwenen helaas. Gelukkig is het wel mogelijk de hockeycompetities weer op te starten. Maar om ervoor te zorgen dat we met elkaar kunnen blijven sporten, is het van groot belang dat iedereen zich aan de speciale richtlijnen en afspraken houdt.

Allereerst gaat het om de richtlijnen van de overheid en de veiligheidsregio’s. Om sporten op een veilige en verantwoorde manier mogelijk te maken, hebben NOC*NSF en de gezamenlijke sportbonden ook specifieke richtlijnen voor de sport opgesteld. Tenslotte heeft de KNHB deze richtlijnen en maatregelen vertaald naar de hockeysport, en in het bijzonder de hockeycompetitie.

Het is belangrijk dat we allemaal onze verantwoordelijkheid nemen: verenigingen, hockeyers, vrijwilligers en hockeyfans. De KNHB vraagt iedereen onderstaande richtlijnen goed door te nemen zodat we er gezamenlijk zorg voor kunnen dragen dat we competitie kunnen blijven spelen op een veilige en verantwoorde manier.

Basisregels voor de sport

De KNHB roept iedereen allereerst op om alle overheidsrichtlijnen in acht te nemen. Houd je aan alle adviezen:

  • Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen.
  • Houd 1,5 meter afstand (uitzondering tijdens het sporten).
  • Vermijd drukte.
  • Was vaak je handen.

Houd je ook aan de regels met betrekking tot thuisblijven c.q. in quarantaine gaan wanneer je dit gevraagd wordt of wanneer je klachten hebt.

Daarnaast heeft de KNHB een aantal richtlijnen opgesteld die betrekking hebben op de hockeysport. Deze informatie vind je hieronder.
Maar let op: per veiligheidsregio kan de situatie verschillen. Houd daarom ook goed de website en app van je vereniging in de gaten! Speel je een uitwedstrijd, zorg dan ook dat je op de hoogte bent van de situatie op die vereniging.

Algemeen

  • Op alle niveaus volgt de KNHB de overheidsrichtlijnen.
  • Positief geteste spelers of spelers die verplicht worden gesteld in quarantaine te gaan, blijven thuis en nemen niet deel aan wedstrijden, trainingen of andere clubactiviteiten.
  • Bij een positieve test binnen een team, bepaalt de GGD op basis van bron- en contactonderzoek de gevolgen voor de rest van het team. Als hockeyers tijdens een wedstrijd of training niet meer dan 15 minuten binnen 1,5 meter van een andere persoon verblijven, wat in de regel zo is, dan zal de GGD teamgenoten zien als "overige niet nauwe contacten”. Deze spelers mogen blijven deelnemen aan wedstrijden maar moeten hun gezondheidssituatie goed in de gaten houden en thuisblijven zodra een van de door de overheid genoemde klachten optreedt. Daarbij geldt: safety first, neem je verantwoordelijkheid!
  • In beginsel worden alle wedstrijden gespeeld, ook als er in een team één of meerdere personen positief getest hebben op het coronavirus of personen in quarantaine zijn gesteld tenzij de GGD anders aangeeft. Mocht een team onverhoopt in de problemen komen, schakel dan tijdig met de competitieleiding over de mogelijkheden tot uitstel van de wedstrijd.
  • Er gelden beperkende regels ten aanzien van bezoekers op een complex, bij een veld en in clubhuis, zie het algemeen sportprotocol en de handreiking crowdmanagement.
  • De thuisvereniging is verantwoordelijk voor de organisatie en naleving van de coronaregels van de overheid en stelt een coronacoördinator aan.

1 ½ meter afstand

  • Kinderen tot en met 12 jaar hoeven onderling en ten opzichte van volwassenen geen afstand te houden.
  • Voor leden uit hetzelfde huishouden geldt dat ook zij onderling geen afstand hoeven te houden.
  • Jongeren van 13 tot 18 jaar hoeven onderling geen afstand te houden maar moeten dit wel tot volwassenen.
  • Volwassen dienen te allen tijde afstand te houden ten opzichte van elkaar en jongeren vanaf 13 jaar.

Alleen tijdens de wedstrijd of training (sportbeoefening) is dat niet noodzakelijk:

  • Normaal spelcontact is tijdens de wedstrijd of training toegestaan voor alle leeftijden.
  • Vooraf, tijdens rustmomenten en na afloop van de sportbeoefening dienen direct weer de afstandsregels te worden gehanteerd. Dat geldt ook rondom de dug-out, in de kleedkamer en in het clubhuis;

Toeschouwers

Publiek mag aanwezig zijn maar hiervoor gelden specifiek regels. Check hiervoor de handreiking "crowdmanagement” van NOC*NSF. De aantallen toeschouwers die in deze handreiking worden genoemd zijn overigens exclusief commissieleden, scheidsrechters, medewerkers en sporters. Deze personen hebben immers een ‘functie’ en staan op dat moment ingedeeld (waardoor hun aanwezigheid ook bekend is). Let op: zodra een wedstrijd is afgelopen of een vrijwilligersdienst erop zit, tellen deze personen wel mee in het totaal aantal aanwezigen op een terrein.

Geforceerd stemgebruik, schreeuwen, zingen en spreekkoren is niet toegestaan.

Richtlijnen voor een veilige competitie

Hieronder geven we in een vraag- en antwoordvorm informatie over de competitie en het coronavirus.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op! Gaat je vraag over competitiegerelateerde zaken, mail dan naar [email protected]. Heb je een andere vraag? Stuur je mailtje dan naar [email protected]. Verenigingsfunctionarissen kunnen natuurlijk ook contact opnemen met hun accountmanager.

 

17-7-2020
Interview HockeyNL met onze topper Burcu
 
Afgelopen dinsdag werd onze topper Burcu tijdens de zomertraining geïnterviewd voor een artikel op
Hockey.nl
💙. Burcu vindt het belangrijk om meer bewustwording te creëren over de ervaringen die zij heeft meegemaakt omtrent racisme en hoopt hiermee meer vrouwen te motiveren om te gaan sporten en te blijven sporten en dit soort onderwerpen bespreekbaar te maken💪. Ben je benieuwd naar het hele artikel? Je kunt het via deze link lezen! Foto's: Bart Scheulderman


 

30-6-2020
Grote opkomst BALV
 

WAUW💙💙! Wat een fantastische opkomst was er afgelopen donderdag tijdens onze bijzondere ledenvergadering. Dankzij het prachtige weer konden we de ledenvergadering lekker buiten organiseren. Nadat er een korte toelichting was gegeven over de bouw kon er gestemd worden. En wat zagen alle handen in de lucht er goed uit! Ook via de mail hadden we veel reacties mogen ontvangen, bedankt💪. Er werd door iedereen vóór de bouw gestemd en dat houdt dus in dat we kunnen beginnen met de bouw van het nieuwe clubhuis, gefeliciteerd iedereen! Ook aan alle mensen binnen de commissie en het bestuur die zich al een lange tijd onwijs inzetten om dit voor elkaar te krijgen!

Daarnaast hebben veel mensen zich meteen ingeschreven als vrijwilliger. Er zijn namelijk veel werkzaamheden denk aan: slopen, opruimen, schilderen etc. die we zelf kunnen doen en de club veel geld kunnen schelen. We zijn nog op zoek naar meer vrijwilligers dus geef je alsjeblieft op! Geen zorgen: je wordt in goed overleg ingeroosterd en we garanderen gezelligheid! Voor meer informatie over het schema en de planning kun je kijken op de website of een mailtje sturen via [email protected] alvast bedankt!💙☀️🏑 


 
VERGADERING

20-6-2020
Protocol bij ongewenst gedrag
 
Protocol bij ongewenst gedrag, zie bijlage
 



20-6-2020
Beleid HC Spire bij feesten
 
Beleid HC Spire bij feesten.
 



30-5-2020
Beleid keepers-materialen
 

protocol zie bijlage

 



28-10-2019
Vrijwilliger van het jaar 2019
 

Door het bestuur is Frank Rens verkozen tot Vrijwilliger van het jaar!

Frank wordt bedankt voor al zijn inzet rondom de nieuwbouw (bouwcommissie) en zijn bijdrage in de SET.

 
ALGEMEEN

1-3-2019
WELKOM NIEUWE LEDEN!
 

Kom hockeyen bij WFHC Spire in Hoogwoud.

 

Wil je graag een keer hockeyen en zelf ervaren wat een gave sport dit is?

Kom dan vrijblijvend proeftrainingen volgen. Meld je aan via [email protected] en je mag 3x gratis meetrainen. Je zult dan merken dat hockey leuk en uitdagend is en dat Spire een kleine, maar heel gezellige club is. Als je in maart/april start met de trainingen, kan je volgend seizoen al in een team wedstrijden hockeyen.

We hebben ruimte voor jongste jeugdleden, dat zijn kinderen van 7 t/m 10 jaar, maar ook bij de junioren, dat zijn kinderen van 11 t/m 17 jaar. Natuurlijk is er bij de senioren (we hebben een JongHeren, JongDames, een Heren en Dames team) ook nog ruimte binnen de teams.

Hockeyschool is op zaterdagmorgen; een groep jongens en meisjes in de leeftijd rond de  6 jaar die op spelenderwijs leert hockeyen. Zij spelen nog geen wedstrijden.


 
SPONSORING

10-10-2018
FRITUURVET
 
Vanaf heden staat er weer een gele container achter het clubhuis.
Deze is alleen bestemd voor oud frituurvet. Dus hebt u frituurvet, doe het hierin. 
Als de container vol is, krijgt de club hiervoor een bijdrage.
Wel inleveren in een afgesloten emmer.
Alle beetjes helpen!

Bedankt voor uw medewerking.
 
VERGADERING

8-9-2017
Huisregels alcoholbeleid WFHC spire
 

Huisregels Alcoholbeleid HC Spire

 

Huis- en gedragsregels

 

1.Het is niet toegestaan zelf meegebrachte alcoholhoudende drank te gebruiken in de kantine of elders op de locatie van de sportvereniging.

 

2. Het is niet toegestaan om in de kantine gekochte alcoholhoudende drank elders (bijvoorbeeld in de kleedkamers of elders op de locatie) te nuttigen dan in de kantine of op het terras (indien aanwezig).

 

3.  In de sportvereniging mag er geen alcohol worden geschonken aan:

- eigen coaches/ jeugdleiders, eigen jeugdtrainers en andere begeleiders van eigen jeugd tijdens de uitoefening van hun functie, zowel tijdens trainingen als wedstrijden;

 - jeugdleiders, jeugdtrainers en andere begeleiders van jeugd van bezoekende verenigingen tijdens de uitoefening van hun functie; - personen die fungeren als chauffeur bij het vervoer van spelers ongeacht de leeftijd van de spelers.

 

4. Het bestuur van HC Spire spant zich in dat bezoekers van de kantine niet met meer dan het toegestane promillage alcohol aan het verkeer deelnemen. Op basis daarvan kan de verstrekking van alcoholhoudende drank worden geweigerd.

 

5. Leidinggevenden en (bar)vrijwilligers (in de zin van het bepaalde in artikel 1 van dit bestuursreglement) drinken geen alcoholhoudende dranken gedurende hun bardienst.

 

6. Prijsacties die het gebruik van alcohol stimuleren, zoals "happy hours" en "meters bier" zijn op de locatie niet toegestaan.

 

7. Vanuit een oogpunt van alcoholmatiging wordt het gebruik van alcoholvrije dranken gepromoot, onder andere door die goedkoper aan te bieden dan alcoholhoudende dranken en het aanbieden

van een gevarieerd aanbod van alcoholvrije dranken en een beperkt aanbod van zwakalcoholische dranken.

 

8. Personen die agressie of ander normafwijkend gedrag vertonen waaronder intimidatie worden door de dienstdoende leidinggevende of dienstdoende (bar)vrijwilliger uit de kantine en van de locatie verwijderd.

 

 

Openingstijden en schenktijden

 

De openingstijden van de kantine bij HC Spire zijn :

 

Maandag

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Zondag

Gesloten

Gesloten

Gesloten

Gesloten

Gesloten

Geen alcohol 12.00 uur

 

 

 

 

 


Tot 18.00 uur

 

 

 

 


Uit oogpunt van verantwoorde alcoholverstrekking moeten de volgende wettelijke bepalingen worden nageleefd:

 

1. Verkoop van alcoholhoudende drank aan personen jonger dan 18 jaar is verboden (art. 20 DHw);  iedereen dient zich te kunnen legitimeren.

 

2. Verkoop van sterke drank is verboden (grondslag: Drank- en horecaverordening);

 

3. De dagen en tijdstippen waarop alcoholhoudende drank wordt verstrekt en de leeftijdsgrens van 18 jaar worden duidelijk zichtbaar en goed leesbaar in de kantine aangegeven en ook een

weekoverzicht met per dag de opening- en sluitingstijden van de kantine;

 

4. De verstrekker van alcohol stelt bij de aspirant-koper de leeftijd vast, dmv een geldig legitimatie bewijs, indien deze niet kan worden getoond zal er geen alcohol worden verkocht en mag dit ook niet worden genuttigd

 

5. Geen alcoholhoudende drank wordt verstrekt als dit leidt tot verstoring van de openbare orde, veiligheid of zedelijkheid;

 

6. Het is niet toegestaan de aanwezigheid toe te laten van een persoon die in kennelijke staat van dronkenschap of kennelijk onder invloed van andere psychotrope stoffen verkeert (art. 20.7 DHw / art. 2.52 WSr).


 


Lid worden
Train 3x gratis mee

Meld je hier aan!
Sportwereld Heiloo
Familietoernooi 2020
Obligaties
Statistieken
dinsdag 29 september 2020
Aantal leden (info) 167
Nu online
Leden met @ 100,0%
SMS Bereik (teams) 71,3%
Clubcompetitie
1. Dames 1
2. Meisjes B1
3. Spire/Magnus jongens A1
4. Dames Jong 1
5. Heren 2
hele clubcompetitie..
Clubprestaties
overall greengeelred
week greengeelred

overall: 18% |week: 17%

Teams